Prohledat tento blog

pátek 9. července 2010

Addict (Christian Dior)


Podtitul: Věčná je jenom změna

... a jé... jak jsem neopatrná! Nechtělo se mi moc do tohoto vzorku, není to typ vůně "podle mého nosu" a... polila jsem se jím omylem...
A hle - možná však vezmu milý Addict na milost...
Zkoušela jsem ho už jednou a nezmohla jsem se na víc, než na strohý komentář "růže a čokoláda - profláklé". To bylo ovšem unáhlené hodnocení.
Zajímalo by mě docela, jestli se najde ještě někdo, kdo bude cítit Addict jako... MÝDLOVÝ.
... sama jsem se nestačila divit... ale když jsem měla ruku hodně u nosu, cítila jsem mýdlo Camey mýdlo, nějaké to červené či fialové. Tedy ne úplně "vůně čistoty bílého mýdla" ale takové to mýdlo červeně smyslné.
I když se sladkost jakoby drala na povrch, byla držena čímsi svěžím ze shora. Chvílemi probublával... ne burbonská vanilka, ale Bourbon čistý.
A pořád ten mýdlový dojem, jako když upadne kus mýdla na podlahu a odštípne se kus...
... závěr pak jemně ovíjí tonka a santal s jemno sladkostí.
Nó, tedy pane Diore, resp. pane Thierry Wassere, to jste mě překvapil... Vy umíte namíchat od průměrné břečky Darling Kylie Minogue až po perly jako Iris Ganache či Tonka Imperiale.
Addict je vážně zajímavý, neotřelý, vsadila bych se téměř 100% že na každém bude vonět jinak. Inu - budu testovat, protože je to nyní žhavý kandidát na odstřik.




SLOŽENÍ
Hlava: květ albízie, mandarinkový list
Srdce: květ kaktusu 'Královna noci', bulharská růže, pomerančový květ
Tělo: čistá burbonská vanilka, mysorský santal, tonka

NÁVRHÁŘ
Thierry Wasser (např. Truththiethi, Emporio Armani Diamonds, Addict Eau Fraîche, Caline, Idylle, Iris Ganache, Tonka Imperiale, Cologne du Parfumeur)

Žádné komentáře:

Okomentovat