Prohledat tento blog

úterý 26. října 2010

Cologne du Parfumeur (Guerlain)


A dnes tu mám opět jednu svěženku, i když venku mrzne... vlastně ty flakónky vypadají jako vytesané do ledu. Krásné, broušené... to mám ráda, to se mi líbí.

... á... opojný svěží koktejl. Lehké, akorát pocukrované citrusy s mátou... "mojito efekt" jen se napít (zatím trochu nuda)... ale už se do popředí dostává pomerančový květ... v některých vůních pro mě problematická složka, ale tady krásně ozvláštňuje a umírňuje svěžest.
... snažím se vyčenichat další složky, ale nějak se nekonají. Snítky levandule a máty, které jsem také očekávala se nekonají a vůně se zase vrací do fáze pocukrovaného citrónu.

Ano, hezká, svěží, citrusová, ale... trochu málo Thierry, ne? Mít bych ji chtěla, ale jen kvůli flakónu, obsah by se dal nahradit velmi snadno.




SLOŽENÍ
citrusy, citron, africký pomerančový květ, máta, rozmarýna, levandule

NÁVRHÁŘ
Thierry Wasser (např. Truth, Emporio Armani Diamonds, Addict Eau Fraîche, Caline, Idylle, Iris Ganache, Tonka Imperiale, Addict)

Žádné komentáře:

Okomentovat