Prohledat tento blog

sobota 6. listopadu 2010

Gucci Eau de Parfum (Gucci)


Jsem velkou fanynkou Gucciho "hnědé kostky" pro pány a dlouho jsem neměla ani tušení o existenci "hnědé kostky" také pro dámy. Dovolím si poznamenat, že se snad ani není čemu divit, protože Gucci není v pojmenovávání vůní zrovna příliš originální a tak mi názvy prostě splývají.

Uvedené složení je až zajímavě jednoduché a jsem o to zvědavější, že mám ráda kosatec.

Počátek je... zvláštní, vůbec nevím, co si mám představit, jen vím, že tahle jen tak nějaká vůně nezačíná. Kmín, jak ho znám z chleba to fakt není. Taková temná vůně čehosi, tmavě hnědá myslím je ideální barva... voní to tak, nakolik může mít vůně barvu. Cítím v tom lehoulince něco umělého, ale ne žádná syntetika, spíš zajímavý nádech čehosi (opět! To jsou vyjadřovací schopnosti...). Trochu mi to evokuje tu pánskou "hnědou kostku". Pořád mě ale znervózňuje, že necítím nic konkrétního. To mi u vůní vadí, ale ne u této.
Vidím ženu - osobnost. Silnou osobnost s vyhraněným stylem, charakterem a vkusem. Ta vůně na mě dělá dojem "časů dávno minulých"... 20tá až 50tá léta v Americe. Rozhodně bych nehádala rok výroby 2002.

Zajímavá, netradiční vůně. Jak Gucciho moc nemusím, najdou se i u něj perly a tohle je jedna z nich. Velmi povedená... v horku bych se jí možná bála, ale odstřik, ten jdu shánět.




SLOŽENÍ
Hlava: kosatec
Srdce: kmín
Tělo: pižmo

NÁVRHÁŘ
Daniela Roche-Andrier (např. Infusion d'Iris Absolue, Attraction, Angélique Noire, Candy, Le Monde Est Beau)

Žádné komentáře:

Okomentovat