Prohledat tento blog

úterý 9. listopadu 2010

Nocturnes (Caron)


Vůně od Caronu miluji. Z těch, co jsem měla možnost vyzkoušet se mi líbily všechny. Jsou neotřelé a krásně zabalené. Oficiální webové stránky jsou krásně udělány a celková prezentace se mi prostě líbí. Nedá se proto říci, že bych měla vyslovené favority, protože se mi prostě líbí všechny.


Začátek vůně je jemně aldehydový, podporovaný vůní pomerančového květu... jemná trpkost počátku se pak začne mísit s květy ve střední části, které hezky obrousí snad poněkud ostré počáteční hrany.
Růže, svěží, růžová růže... ještě poupě, jemně jasmínu, krásná tuberóza a decetně ylang-ylang. Jako když měsíc svítí na noční louku v létě... a květy voní úplně jinak než přes den. Chladivá rosa a sametová noc. Střední část vůně je opravdu krásná a tajemná.
V závěru cítím vanilku, osvěženou vetiverem. Nenapadlo by mě, že spojením rozdílného může vzniknout něco tak zajímavého. Pižmo dává celé té kombinaci jiskřivost.

Vůně je jemná, ale ne nevýrazná. Zahalená do modrého sametu. Měla jsem její odstřik a tam mi přišla více mýdlová, teď v ní ale vnímám více květin... především střední a závěrečná část vůně je krásná.
Do vlahých nocí bude myslím ideální. Vůně pro vílu na noční louce.




SLOŽENÍ
Hlava: pomeranč, aldehydy, pomerančový květ
Srdce: jasmín, růže, tuberóza, ylang-ylang
Tělo: vanilka, santal, vetiver, pižmo

NÁVRHÁŘ
Gerard Lefort (např. Infini)

Žádné komentáře:

Okomentovat