Prohledat tento blog

čtvrtek 25. listopadu 2010

Splash Orange (Marc Jacobs)


Musím říci, že se mi vůně od této značky docela líbí. Uchvátili mě především dvě vůně; Blush a Marc Jacobs. Lola mi přijde příliš syntetická.
Tento velmi jednoduchý flakón, ne nepodobný Tarotům od Dolce Gabbany a složení v podstatě v duchu flakónu - průsvitné. Na zkoušku jsem tedy zvědavá.

Úvod začíná decentně a je na pomezí hořkosti a lehké sladkosti, což tam podle mě dělá ta mandarinka. Navozuje optimistickou náladu.
Ve své druhé fázi se jemně uhladí a ke slovu přicházejí bílé květy s citrusovým závojem. Myslím, že by tam klidně mohl být i jasmín, který tam cítím. Je to velmi povedená kombinace... svěží a skutečně optimistická... ne nijak řvavě, spíš tam se pro sebe navonět a těšit se z toho, navodit si příjemnou náladu. Stále vyvážená a hmatatelná hořká stopa.
Základ je především pižmově dřevitý, myslím, že je to cedr. Tonka ani ambra nejsou nijak výrazné, ale přes to patrné (především tonka) a tak, když se soustředíte, chlácholí vás vůně jemnou hřejivou notou, i když až do konce zůstává svěží jako na začátku.

I když nejsem moc na svěží vůně, tak když už po nich sáhnu, mám ráda hořké až trpké. Tahle vůně je velmi vyvážená s hořkým nádechem a krásně vás hladí od začátku až do konce.




SLOŽENÍ
Hlava: bergamot, mandarinka, neroli, tamarind
Srdce: pomeranč, vodní máta, frézie, bílá růže
Tělo: mech, rosa, bílá dřeva, tonka, ambra, pižmo

NÁVRHÁŘI
*Maurice Roucel (např. vůně pro Bond No. 9, DKNY Be Delicious, Envy, Insolence, L'Instant, 24 Faubourg by Hermes, Lalique Pour Homme, L de Lolita Lempicka, Tocade)
*Patricia Choux (např. Celine Dion Chic)

Žádné komentáře:

Okomentovat