Prohledat tento blog

středa 21. srpna 2013

Clean Eau de Toilette (Clean)

To jsem se zase jednou nechala nachytat tím, že spousta hollywoodských hvězd tuto vůni prý používá. "No na tom přece něco musí být!
Pořídila jsem si odstřik a dobře jsem udělala... I když nás složení balamutí nejrůznějšímu složkami, výsledek je velmi jednoduchý a přímočarý.

AVIVÁŽ

Tedy bych mohla s veškerým popisek skončit... vážně, nic víc z té vůně nevydoluji. Aviváž výrobce "no name" hodně intenzivní a snad až agresivně vonící.

Že by ji hollywoodské star měli rádi právě proto? Když se někde zdrží na večírku v zakouřeném prostředí a načichnout alkoholovými výpary, tahle vůně jim dá okamžitě pocit svěžesti.

Inu proč ne... já se tou vůní nevoním, stříkám ji ráno na polštáře, kdy stelu a večer pak pěkně voní. Otázkou je, zda je to původně míněné využití a vzhledem k ceně by mi jistě tuto službu udělala i ta zmíněná aviváž.




SLOŽENÍ
Hlava: zelené bobule, noční jasmín, kalábrijský bergamot, sladký pomeranč, grapefruit, limeta, neroli, damašská růže
Srdce: fialka, anglická levandule, pelargónie, heliotrop
Tělo: bílé pižmo

Žádné komentáře:

Okomentovat