Prohledat tento blog

pondělí 9. července 2012

Love in Paris (Nina Ricci)

Včera jsem byla tak překvapena zjištěnou podobností mezi 5th Avenue a Love in Paris, že jsem se rozhodla najít si vzoreček a vyzkoušet, jestli se mi to jen nezdá.

Love in Paris byla moje druhá "lepší" vůně po Envy Me od Gucciho. Envy Me bych si na sebe už nevzala, zato Love in Paris je pro mě stále nositelná.

Flakón se mi velmi líbí, je elegantní, skladný, praktický. Naproti tomu reklama, která se dle všeho odehrává na špičce Eiffelovy věže a je mírně kosmická, zcela nekoresponduje s obsahem, názvem...

Badyán je na počátku výrazný, ale už na počátku je cítit také ovocná sladkost meruňky. Zvláštní, nikdy jsem si toho badyánu přímo nevšimla, ale nyní ho vnímám velmi zřetelně. Osvěžuje počátek trochu jiným způsobem, než jak jsme zvyklí. Postupně se přidávají květy... růže, pivoňka, jasmín už méně, ten spíš jen dokresluje.

Závěr vůně je velmi příjemný a vyvážený... akorát pižma, akorát vanilky a více těch dřevitých tónů, vyzní opravdu krásně, žensky, romanticky. Je letní podvečer, slunce ještě hřeje a vy jste na schůzce. Sedíte v restauraci nebo kavárně u řeky a je vám prostě dobře.

Vůně "lásky v Paříži" to asi nebude, na to je podle mě přeci jen fádní, ale do na "lásku v Praze" bude bohatě stačit.

Abych nezapomněla... chtěla jsem srovnat Love in Paris a 5th Avenue... 5th Avenue je více "ostrá", vnímám ji jako více mýdlovou a květinovou. Love in Paris je o trochu kořeněnější, dřevitější. Podobu mezi nimi ale stále vidím.




SLOŽENÍ
Hlava: badyán, bergamot
Srdce: růže, pivoňka, sametová meruňka, průsvitný jasmín
Tělo: křišťálové pižmo, dřevité tóny, vanilka

NÁVRHÁŘ
Aurelien Guichard (např. Cherry Fantasy, Futur, Ricci Ricci, Chinatown, Madly)

Žádné komentáře:

Okomentovat