Prohledat tento blog

úterý 24. srpna 2010

Liberté (Cacharel)


Liberté si pamatuji velmi dobře, protože přišla na trh přesně v době, kdy jsem začala čenichat kolem parfémů. Zaujala mě reklama a pěkný flakónek a těšila jsem se na něco, co bylo tehdy v mém duchu - tedy něco svěžího (viz reklama).

Flakónek vypadá jak polovycucaný Bonpar nebo že by západ slunce přez broušenou láhev? Jisto je, že v roce 2007 mě nezaujal, ale na Arome má mnoho fanynek a tak jsem si řekla, že bych tuto vůni měla znovu vyzkoušet.

Začátek je hořký a svěží... bergamot... a pak se ukáže onen sladký pomerančový bonbón na pěkném pačulovitém základu. Vetiver vůni jen maličko nadlehčuje... pomeranč a pačuli však vládnou vůni po celou dobu. Podle je to je dokonalá vůně na podzim a zimu - zahřeje.

Velmi mi připomíná tím hřejivým dojmem Eau de Réglisse.




SLOŽENÍ
pomeranč, bergamot, vetiver, bílé květiny a pačuli

NÁVRHÁŘI
*Olivier Polge (např. Flowerbomb, Eau Mega, Eve, Kenzo Power, Jil, Cuir Beluga, Armani Code, Pure Poison, Dior Homme, Noa Perle, Eau Parfumee au The Rouge, Paris)
*Domitille Berthier (např. Flowerbomb, Noa Perle, The Beat for Men)

Žádné komentáře:

Okomentovat