Prohledat tento blog

neděle 22. července 2012

Ecobeauty Puressence (Oriflame)

Podtitul: Vetiverově bylinná unisexovka


Firma zde slibuje 100% přírodní ingredience včetně organického alkoholu a recyklovatelné sklo flakónu. Vůně k oslavě přírody a země...

Když jsem flakónek viděla, chytil mě za srdce i když absolutně netuším proč. Z marnivosti jsem si ho pořídila. Letmý náhled do složení mi slíbil pomerančový květ, bez kterého si léto nedovedu představit a tak jsem neváhala. Vypotřebuji ji určitě, i kdyby jen na doma. Pomerančového květu prostě není nikdy dost.

Bylinně svěží začátek, cítím asi nejvíce bazalku a vetiver. Travnatá svěžest, příjemná... ani stopy po čemkoliv umělém (ještě aby!). Vetiver se drží docela dlouho. Slibovaný pomerančový květ se nedostavuje a na ylang-ylang rovnou zapomeňte. Květinová ta vůně není ani náhodou. Z počáteční šťavnatosti se dostaneme k suššímu závěru.

Musím říci, že jsem příjemně překvapená. Klasickým zákaznicím Oriflamu se dle ohlasu nelíbí a já to úplně chápu. Je jiná, vybočuje z běžné produkce a mohla by být velmi dobře unisexovou vůní, vetiver zůstává na kůži velmi dlouho, nečpí.

Když jsem dnes ji měla na sobě a zdála se mi místy až krémová...


SLOŽENÍ
bazalka, pomerančové květy, ylang-ylang, vřes, vetiver

VŮNĚ S POMERANČOVÝM KVĚTEM

Žádné komentáře:

Okomentovat