Prohledat tento blog

čtvrtek 24. února 2011

Belle d’Opium (Yves Saint Laurent)


Reklama na tuto vůni mě právě příliš nenadchla... válející se slečna s "rozcapenýma" nohama ze které se jakoby cosi odpařovalo... nevím (a snad ani nechci vědět) co tím chtěl autor říci. Flakón takhle sám o sobě je ale skutečně hezký a jsem zvědavá na složení, protože to vypadá na mé oblíbené bílé květy.

Jsem trochu uvedena do rozpaků, protože jako bych snad cítila pánskou vůni... pepř, něco málo větrového... trochu mi to připomíná Midnight Poison. Lilie? Tak ty tam opravdu nejsou, snad jen něco málo gardénie, ani jasmín ne... a nějaká kouřovost? Prostě ani orientální ani jiná dýmka.

Tohle je vysloveně trapas... asi jsem si zvykla na to, že se poslední dobou odnože docela daří (např. No. 5, Hypnotic Poison), tohle je ale solidní šlápnutí vedle. Není to přímo nepříjemná vůně, ale nemohu ji pozitivně hodnotit, protože to je bez nápadu a jen se to chce přiživit na slávě původního Opia. Pane Morillasi, nesnažte se mě opít rohlíkem (tady spíš vodičkou).




SLOŽENÍ
lilie Casablanca, santal, gardénie, bílý pepř, jasmín, akord orientální dýmky

NÁVRHÁŘI
*Alberto Morillas (např. Mademoiselle RicciMugler Cologne, BVL, řada Omnia, Les Saisons: HiverByzance, Sensi, Truth, Le Baiser Du Dragon, Acqua di Gio, L'Eau d'Issey Florale, Flower by Kenzo, Summer by Kenzo, Bright Crystal, Versace Pour Homme,)
*Honorine Blanc (např. Heat Rush, vůně pro Usher, vůně pro Harajuku Lovers)

Žádné komentáře:

Okomentovat